Membres de la JUNTA AFA 2023/24

• Secretàri/a:    Daniel Garcia Martin

• Fapac:             Sandra Rodriguez

• Repr. Consell Escolar i Pla G. Centre:  Eva

• Comissió Menjador: Marga, David , Noelia i Queralt.

• Comissió Llibres: David, Noelia, Núria i Marga.

• Comissió Extraescolars: Merche, Estefania i Mireia

• Comissió Festes: Sandra, Noelia, Merche, Maria, Mireia, Jose i Estefania

• Comissió Gestions i FAPAC: Sandra i Alba

• Comissió Pressupostos Participatius: Valentin, Queralt, Aroa, Merche, Estefanía, Eva, Corina i Núria.

• Comissió de families: Corina, Aroa, Maria, David, Noelia i Marga

• Gestió Web-Instagram: Patricia, Noelia i Maria

• Gestió E-mail: Marga i Queralt

• Gestió Dinanti@ Extraescolars: Estefania

• Gestió Dinanti@ Resta comunicacions famílies: Queralt

Que és l'AFA?

"ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D'ALUMNES".

L'AFA és l'entitat sense ànim de lucre que agrupa pares i mares de l'escola.

L'AFA tracta temes que afecten a tot el col.lectiu de les famílies transmetent les opinions i les reflexions de les mares i pares sobre el tema educatiu i el funcionament de l'Escola.
Participa en la presa de decisions de l'Escola amb un representant en el Consell Escolar del Centre.

Informa als associats, edita un butlletí, organitza activitats extraescolars, etc.
També participa i organitza actes a la Festa de primavera (Jornada de portes obertes) i a la Festa de final de curs, etc.

Està reconeguda legalment al registre d'associacions i les seves funcions estan regulades per un Decret de la Generalitat de Catalunya. El seu objectiu fonamental és el de contribuir a la millora de l'ensenyament que reben els nois i noies.
El seu funcionament es basa en el diàleg i en la col.laboració amb els diversos sectors de la comunitat educativa.

COMUNICACIÓ I PARTICIPACIÓ

Estar al corrent del que passa a l'Escola, saber a qui preguntar un dubte, poder compartir una preocupació o tenir establerts uns canals de comunicació és el que volen totes les famílies per poder educar millor els nostres fills.

L'educació no es limita a aprovar assignatures ia superar cursos, sinó que continua a les hores lliures, compartint amistats, relacions i, si s'escau, problemes.

Tenim poc temps per poder-lo compartir amb els altres pares, i les oportunitats disminueixen a mesura que els nens es fan grans.

Les noves tecnologies ens faciliten aquesta comunicació: el mòbil, el correu electrònic, el web.

Com contactar amb l'AFA?
• Acudint a qualsevol de les reunions de la Junta de l'AFA.
• Posant-se en contacte amb qualsevol dels membres de la Junta.
• A través de l'adreça electrònica.

Com participar amb l'AFA?
• Fent-nos socis
• Assistint a les activitats, actes i reunions que es convoquen.
• Formant part de la Junta Directiva.
La Junta Directiva s'escull democràticament a l'assemblea de socis i fa una tasca voluntària i desinteressada amb la qual ens beneficiem tots.

Calendari Escolar

AFA Ernest Lluch Abrera